Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Specjalista/Specjalistka ds. Promocji i Komunikacji
- Forma zatrudnienia
- umowa o pracę na czas nieokreślony
- Rodzaj pracy
- marketing / PR
- Stanowisko
- Specjalista/Specjalistka ds. Promocji i Komunikacji
- sekretariat@teatr.kalisz.pl
- Telefon
- 62 760 53 02
- Fax
- 62 760 53 03
- Data składania
- 2016-07-11
- Data wygaśnięcia
- 2016-07-11
- Tagi
- promocja, komunikacja, pr,
- Województwo
- WIELKOPOLSKIE
- Powiat
- Kalisz
- Gmina
- Kalisz
- Miasto
- Kalisz
- Ulica
- Plac Wojciecha Bogusławskiego
- Numer budynku
- 1
Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko Specjalisty/Specjalistki ds. Promocji i Komunikacji.
Do zakresu obowiązków tego stanowiska należy:
- tworzenie i realizacja kampanii reklamowych i PR-owych – w tym w zakresie marketingu treści i ambient marketingu – Teatru oraz Kaliskich Spotkań Teatralnych,
- opracowanie strategii promocji i komunikacji Teatru oraz planu jej realizacji,
- aktywne kreowanie wizerunku Teatru,
- tworzenie skutecznych, oryginalnych i efektywnych form promocji wszystkich rodzajów działalności merytorycznej Teatru,
- inicjowanie i realizacja działań z zakresu rozwoju widowni,
- inicjowanie, planowanie i realizacja jakościowych badań widowni i „antywidowni”,
- tworzenie narzędzi ewaluacji działań komunikacyjnych i działalności merytorycznej Teatru,
- przygotowywanie merytorycznego zakresu umów obejmujących działania promocyjne,
- aktywizacja sprzedaży poprzez przygotowywanie akcji promocyjnych i tworzenie programów lojalnościowych,
- współpraca z innymi instytucjami kultury, partnerami zewnętrznymi,
- współpraca przy archiwizacji materiałów dotyczących działalności Teatru.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki humanistyczne lub społeczne),
- umiejętność obsługi komputera (pakiet Office, znajomość narzędzi internetowych oraz podstaw projektowania graficznego),
- znajomość współczesnych zjawisk teatralnych i artystycznych w Polsce i na świecie,
- znajomość specyfiki funkcjonowania nowych mediów,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- umiejętność planowania, samoorganizacji pracy oraz tworzenia narzędzi ewaluacyjnych,
- umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie we współpracy z mediami,
- innowacyjne podejście, zaangażowanie, kreatywność.
Mile widziane:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- udokumentowane (portfolio) doświadczenie w tworzeniu i realizacji kampanii komunikacyjnych w kulturze i sztuce oraz w rozwoju widowni,
- znajomość metodologii badań jakościowych.
Oferujemy:
- umowę o pracę od początku nowego sezonu teatralnego (na początku 3-miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas określony i kolejna na czas nieokreślony),
- stałe wynagrodzenie oraz dodatkowe premie,
- pracę w doświadczonym, sprawdzonym zespole oraz w „najpiękniej położonym budynku teatralnym w Polsce”,
- pracę, w której nie można się nudzić.